Інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника 2013, 13111WQ518970, - вдз №89 (832) від 11.11.2013, №192725, 35.30.1 - 1 Листопада 2013 - Tender
Головна » 2013 » Листопад » 1 » Інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника 2013, 13111WQ518970, - вдз №89 (832) від 11.11.2013, №192725, 35.30.1
12:43
Інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника 2013, 13111WQ518970, - вдз №89 (832) від 11.11.2013, №192725, 35.30.1

13111WQ518970, № 89 (832) 11.11.2013, 192725

Інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника

1. Замовник:

1.1. Найменування: Івано-Франківський обласний наркологічний диспансер

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 13648234

1.3. Місцезнаходження: вул.Млинарська, 21, м.Івано-Франківськ, 76010

1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35411001001181, 35421002001181

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail).

Прізвище, ім’я, по батькові: Ящишин Ольга Богданівна

Посада: Голова комітету з конкурсних торгів

Телефон: (0342) 54-21-57

Тел./факс: (0342) 57-23-73, (0342) 57-23-72

Е-mail: ondifua@gmail.com

1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Департамент охорони здоров’я Івано-Франківської облдержадміністрації, 02012875

2. Фінансування закупівлі:

2.1. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів

2.2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі: 43700 (сорок три тисячі сімсот) грн.

2.3. Очікувана ціна одиниці товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу.

3. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua

4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.tenderond.at.ua

5. Інформація про предмет закупівлі:

5.1. Найменування предмета закупівлі: код 35.30.1 - пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води для опалення) - 57,3 Гкал

5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 57,3 Гкал

5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: за адресою замовника

5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: листопад-грудень 2013

6. Найменування, місцезнаходження та контактні телефони учасників, з яким проведено переговори (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail).

- ТОВ "Альтеко”, адреса: вул.Січових Стрільців, 2, с.Старий Мізунь, Долинський р-н, Івано-Франківська обл., тел.: (050) 373-34-34, тел./факс.: (067) 350-17-00, e-mail: alteko2011@gmail.com.

7. Ціна пропозиції:

7.1. Загальна ціна пропозиції:

- 43700 грн.

7.2. Ціна пропозиції за одиницю товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу.

8. Додаткова інформація:

9. Iнформація для оператору прийому:

10. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:

Голова комітету з конкурсних торгів, Ящишин Ольга Богданівна

_________________________

(підпис, М. П.)

Переглядів: 829 | Додав: tenderond | Рейтинг: 0.0/0
Вітаю Вас, Гість!
Субота, 03.12.2016