Головна » 2014 » Квітень » 3 » ОГОЛОШЕННЯ про результати проведення процедури закупівлі
10:05
ОГОЛОШЕННЯ про результати проведення процедури закупівлі

14041WX596488

№ 28 (874)

07.04.2014

100243

ОГОЛОШЕННЯ

про результати проведення процедури закупівлі

1. Замовник:

1.1. Найменування: ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ НАРКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 13648234

1.3. Місцезнаходження: вул.Млинарська, 21, м.Івано-Франківськ, 76010

1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ, 02012875

2. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів

3. Процедура закупівлі: Відкриті торги

4. Інформація про предмет закупівлі:

4.1. Найменування предмета закупівлі: код 56.29.1 - послуги щодо забезпечення харчуванням за контрактом (послуги з постачання готової їжі для харчування хворих) - 15778 порцій

4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:

4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника

4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: квітень-грудень 2014

5. Інформування про процедуру закупівлі:

5.1. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщувалася інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua

5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація замовника про закупівлю: www.tenderond.at.ua

5.3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: №064276, “ВДЗ” №18 (864) від 03.03.2014р.

5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в відповідних міжнародних виданнях:

5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: №095140, “ВДЗ” №25 (871) від 27.03.2014р.

6. Результат проведення процедури закупівлі:

6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів, що визначена найбільш економічно вигідною:

ФО-підприємець Сеняк О.М. - 25.03.2014р.

6.2. Дата укладення договору про закупівлю:

ФО-підприємець Сеняк О.М. - 03.04.2014р.

6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:

7. Сума, визначена в договорі про закупівлю:

ФО-підприємець Сеняк О.М. - 284000  грн.  (без ПДВ)

8. Ціна за одиницю товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу.

9. Інформація про переможця торгів:

9.1. Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище та ініціали (для фізичної особи): ФО-підприємець Сеняк О.М.

9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника: 2576105366

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання/реєстрації (для фізичної особи): 76010, Україна, м.Івано-Франківськ, вул.Бельведерська, 61

9.4. Номер телефону, телефаксу: (0342)45316

10. Інформація про рамкову угоду

10.1. Дата та номер рамкової угоди:

10.2. Учасники рамкової угоди:

10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду:

11. Iнформація для оператору прийому:

12. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:

_________________________

(підпис, М. П.)

Переглядів: 929 | Додав: tenderond | Рейтинг: 0.0/0
Вітаю Вас, Гість!
Субота, 27.04.2024