ОГОЛОШЕННЯ про результати проведення процедури закупівлі 12032WD129795 № 33 (635) 16.03.2012 125619 - 12 Березня 2012 - Tender
Головна » 2012 » Березень » 12 » ОГОЛОШЕННЯ про результати проведення процедури закупівлі 12032WD129795 № 33 (635) 16.03.2012 125619
18:59
ОГОЛОШЕННЯ про результати проведення процедури закупівлі 12032WD129795 № 33 (635) 16.03.2012 125619

12032WD129795

№ 33 (635)

16.03.2012

125619

ОГОЛОШЕННЯ

про результати проведення процедури закупівлі

1. Замовник:

1.1. Найменування: Івано-Франківський обласний наркологічний диспансер Головного управління охорони здоров’я Івано-Франківської облдержадміністрації

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 13648234

1.3. Місцезнаходження: вул.Млинарська, 21, м.Івано-Франківськ, 76010

1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Головне управління охорони здоров`я Івано-Франківської облдержадміністрації, 02012875

2. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів

3. Процедура закупівлі: Запит цінових пропозицій

4. Інформація про предмет закупівлі:

4.1. Найменування предмета закупівлі: код 55.52.1 - послуги з постачання готової їжі (Послуги з постачання готової їжі) - 12425 порцій

4.2. Кількість та місце поставки товарів або вид і місце проведення робіт чи надання послуг: за адресою замовника, квітень - грудень 2012р.

5. Інформування про процедуру закупівлі:

5.1. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщувалася інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua

5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація замовника про закупівлю: www.tenderond.at.ua

5.3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: № 051349, "ВДЗ” №16 (618) від 06.02.2012р.

5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в відповідних міжнародних виданнях:

5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: № 106877, "ВДЗ” №26 (628) від 29.02.2012р.

6. Результат проведення процедури закупівлі:

6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів, що визначена найбільш економічно вигідною:

ФО-підприємець Сеняк О.М. - 27.02.2012р.

6.2. Дата укладення договору про закупівлю:

ФО-підприємець Сеняк О.М. - 12.03.2012р.

6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:

7. Ціна договору про закупівлю

ФО-підприємець Сеняк О.М. - 198800 грн.  (без ПДВ)

8. Інформація про переможця торгів:

8.1. Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище та ініціали (для фізичної особи): ФО-підприємець Сеняк О.М.

8.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (для юридичної особи): 2576105366

8.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання/реєстрації (для фізичної особи): 76010, Україна, м.Івано-Франківськ, вул.Бельведерська, 61

8.4. Номер телефону, телефаксу: (0342)45316

9. Iнформація для оператору прийому:

10. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:

_________________________

(підпис, М. П.)

Переглядів: 869 | Додав: master | Рейтинг: 0.0/0
Вітаю Вас, Гість!
Субота, 03.12.2016