Головна » 2013 » Березень » 22 » ОГОЛОШЕННЯ про результати проведення процедури закупівлі 13034WD099293 № 25 (768) 28.03.2013 100205
11:10
ОГОЛОШЕННЯ про результати проведення процедури закупівлі 13034WD099293 № 25 (768) 28.03.2013 100205

13034WD099293

№ 25 (768)

28.03.2013

100205

ОГОЛОШЕННЯ

про результати проведення процедури закупівлі

1. Замовник:

1.1. Найменування: Івано-Франківський обласний наркологічний диспансер Головного управління охорони здоров’я Івано-Франківської облдержадміністрації

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 13648234

1.3. Місцезнаходження: вул.Млинарська, 21, м.Івано-Франківськ, 76010

1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Департамент охорони здоров’я Івано-Франківської облдержадміністрації, 02012875

2. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевих бюджетів

3. Процедура закупівлі: Відкриті торги

4. Інформація про предмет закупівлі:

4.1. Найменування предмета закупівлі: код 55.52.1 - послуги з постачання готової їжі ( Послуги з постачання готової їжі) - 15778 порцій

4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:

4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника

4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: квітень - грудень 2013р.

5. Інформування про процедуру закупівлі:

5.1. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщувалася інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua

5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація замовника про закупівлю: www.tenderond.at.ua

5.3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: №017744, "ВДЗ” №6 (749) від 21.01.2013р.

5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в відповідних міжнародних виданнях:

5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: №082388, "ВДЗ” №18 (761) від 04.03.2013р.

6. Результат проведення процедури закупівлі:

6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів, що визначена найбільш економічно вигідною:

ФО-підприємець Сеняк О.М. - 28.02.2013р.

6.2. Дата укладення договору про закупівлю:

ФО-підприємець Сеняк О.М. - 22.03.2013р.

6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:

7. Сума, визначена в договорі про закупівлю:

ФО-підприємець Сеняк О.М. - 284000 грн. (без ПДВ)

8. Ціна за одиницю товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу.

9. Інформація про переможця торгів:

9.1. Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище та ініціали (для фізичної особи): ФО-підприємець Сеняк О.М.

9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника: 2576105366

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання/реєстрації (для фізичної особи): 76010, Україна, м.Івано-Франківськ, вул.Бельведерська, 61

9.4. Номер телефону, телефаксу: (0342)45316

10. Інформація для оператору прийому:

11. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:

_________________________

(підпис, М. П.)

 

Переглядів: 1136 | Додав: master | Рейтинг: 0.0/0
Вітаю Вас, Гість!
Четвер, 25.04.2024