ЗВІТ про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій - 19 Березня 2012 - Tender
Головна » 2012 » Березень » 19 » ЗВІТ про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій
17:34
ЗВІТ про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій
                              ЗВІТ 
               про результати проведення процедури
                    запиту цінових пропозицій
                   N
2 від 19 березня 2012 р.
 

     1. Замовник: 

     1.1. Найменування. 
Івано-Франківський обласний наркологічний диспансер

     1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ.
13648234 

     1.3. Місцезнаходження. 
вул.Млинарська, 21, м.Івано-Франківськ, 76010

     1.4. Посадові  особи  замовника,   уповноважені   здійснювати 
зв'язок  з  учасниками  (прізвище,  ім'я,  по батькові,  посада та
адреса,  номер  телефону  та   телефаксу   із   зазначенням   коду
міжміського телефонного зв'язку, e-mail).
Ящишин Ольга Богданівна, голова комітету з конкурсних торгів, вул.Млинарська, 21, м.Івано-Франківськ, 76010, тел.(0342)572360,
факс (0342)572373, ondzvit@ukr.net
 
     1.5. Головний   розпорядник  коштів  (повне  найменування  та 
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ).
Головне управління охорони здоров`я Івано-Франківської облдержадміністрації
, 02012875
 
     2. Джерело фінансування закупівлі. 
кошти місцевих бюджетів

     3. Предмет закупівлі: 

     3.1. Найменування. 
55.52.1 - послуги з постачання готової їжі

     3.2. Кількість товарів, обсяг надання послуг. 
12425 порцій
 
     3.3. Місце поставки товарів, надання послуг. 
за адресою замовника

     3.4. Строк поставки товарів, надання послуг. 
квітень - грудень 2012р.

     4. Інформування про процедуру закупівлі: 

     4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку  і 
торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про проведення
процедури запиту цінових пропозицій:
www.tender.me.gov.ua 

     4.2. Адреса  веб-сайту,   на   якому   замовником   додатково 
розміщувалась  інформація  про проведення процедури запиту цінових
пропозицій (у разі наявності).
www.tenderond.at.ua

     4.3. Дата оприлюднення і  номер  запиту  цінових  пропозицій, 
опублікованого  в  державному  офіційному  друкованому  виданні  з
питань  державних  закупівель  та   розміщеного   на   веб-порталі
Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
06.02.2012
, №051349
     4.4. Дата  оприлюднення  та  номер  повідомлення  про  акцепт 
цінової  пропозиції,  опублікованого   в   державному   офіційному
друкованому  виданні  з питань державних закупівель та розміщеного
на  веб-порталі  Міністерства  економічного  розвитку  і  торгівлі
України.
29.02.2012, №106877

     4.5. Дата  оприлюднення  і  номер  інформації  про результати 
процедури запиту цінових пропозицій,  яка була (буде) опублікована
в  державному  офіційному  друкованому  виданні з питань державних
закупівель та розміщена на веб-порталі  Міністерства  економічного
розвитку і торгівлі України.
16.03.2012, №125619

     5. Інформація  про  учасників процедури закупівлі,  що подали 
цінові пропозиції:

     5.1. Кількість учасників процедури закупівлі.- три 


     5.2. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові. 

     5.3. Ідентифікаційний   код/реєстраційний   номер   облікової 
картки платника податків.

     5.4. Місцезнаходження   (для   юридичної   особи)   та  місце 
проживання (для фізичної особи).

     6. Інформація щодо цінових пропозицій: 

     6.1. Строк подання цінових пропозицій (дата і час). 

     6.2. Дата розкриття цінових пропозицій (дата і час). 

     6.3. Кількість отриманих цінових пропозицій. 

     6.4. Перелік  відхилених  цінових  пропозицій,  обґрунтування 
підстав відхилення.

     6.5. Ціна   і   стислий   опис   інших  умов  кожної  цінової 
пропозиції.

     6.6. Ціна  акцептованої  пропозиції,  що  відповідає  вимогам 
замовника та має найнижчу ціну (з ПДВ) __________________________;
                                                (цифрами)

__________________________________. 
          (словами)

     6.7. Дата акцепту пропозиції. 

     7. Інформація  про  учасника,  з  яким  укладено  договір про 
закупівлю:

     7.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові. 

     7.2. Ідентифікаційний   код/реєстраційний   номер   облікової 
картки платника податків.

     7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс. 

     8. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в 
договорі про закупівлю.

     9. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару). 

     10. Дата  і  підстави  прийняття  рішення   про   неукладення 
договору про закупівлю.

     11. Процедура запиту цінових пропозицій відмінена або визнана 
такою, що не відбулася:

     11.1. Дата прийняття рішення. 

     11.2. Підстави. 

     12. Зведена   інформація   замовника   про    наявність    та 
відповідність  установленим законодавством вимогам документів,  що
підтверджують наявність/відсутність     обставин,     установлених
статтею 17  Закону  України  "Про здійснення державних закупівель"
(далі - Закон), із зазначенням відповідних підстав:

     12.1. Перелік учасників,  щодо яких не встановлені обставини, 
визначені статтею 17 Закону.

     12.2.  Перелік  учасників,  щодо  яких установлені обставини, 
визначені  статтею  17  Закону,  та підстава (перелік підстав) для
кожного такого учасника.

     13. Інша інформація. 

     14. Склад      комітету       з       конкурсних       торгів
__________________________________________________ 
 (прізвища, ініціали та посади членів комітету
             з  конкурсних торгів).

 

Переглядів: 1222 | Додав: master | Рейтинг: 0.0/0
Вітаю Вас, Гість!
Субота, 03.12.2016